Saturday, November 19, 2011

Mõned mõtted

     Suhtlesin hiljuti sõbrannaga ning ta küsis mult küsimuse, millele pidin kaua järgi mõtlema. Heitsin voodisse pikali, sulgesin silmad ning lasin mõttel lennata. Ma olen sellist tegevust ka varem harrastanud, kuid nüüd avastasin selle enda jaoks uuesti. Ei ole midagi paremat, kui peale pikka päeva end korraks niimoodi välja lülitada. Lihtsalt heida pikali, sule silmad ja vaata sügavale enda sisse, hinga sisse ja välja, ära ürita pingsalt mõelda, lihtsalt vaata mis su seest esile kerkib. See on midagi meditatsiooni sarnast, kuid selle kunsti tõdesid ma alles avastan. Ma eelistan teha pigem mõtterännakuid kui meditatsiooni, viimase puhul üritatakse pea täielikult mõtetest tühjendada. Igastahes on selline mõtterännak väga hea vahend lõõgastumiseks, mõtlemiseks ning probleemide lahendamiseks. Mu sõbranna, kellele on omased alati väga huvitavad mõttekäigud küsis minult lihtsa küsimuse :"Kes Sa oled?". Peale nii viieminutilist visualiseerimist sain vastuse. Arvan, et olen kunstnik, looja, innovaator, mõtleja ja jälgija. Neid omadussõnu võis seal veelgi olla, aga need olid olulisemad ja tulid hetkel meelde.

     Eile oli meil tõesti tore :) Ei olegi vist vaja midagi muud kui ühte ruumi ja Tõnist ja Martenit koos minuga sinna. Üks hetke peale Marteni järjekordset mõtteavaldust leidsin ma end järsku põrandal maas naerdes pisarad silmis. Kell oli siis vist nii 2 öösel ning ma nägin tõsist vaeva, et mitte vanemaid üles naerda. Marten kommenteeris minu käitumist kui "hüsteeriline". Selle venna tsitaadikogumikust võiks lausa raamatu välja anda. Loomulikult, nagu igal korralikul reede õhtul mängisime ka Magic the Gatheringi ning tegime üldse kõike seda, mida normaalsed inimesed reedel teevad... Niipalju siis sellest, kahju ainult, et salsapeople ei jõudnud seetõttu. Oleks tore olnud natuke tantsida, kellegile jalapeale astuda, sammud sassi ajada, salsa muusika ajal banchata samme tegema hakata või kuidagi muud moodi ennast piinlikku olukorda panna. Ma arvan, et keegi mu puudumist sealt peolt väga tähele ei pannud või igatsenud.

     Mul on nii palju mõtteid, et kui olen ühe kirjutamist alustanud siis vanad mõtted juba moonduvad peas ja tekivad uued. Siin ei ole mingit selgust, ainult kaos. Mulle tundub, et ma raiskan liiga palju aega, ei tegutse piisavalt produktiivselt vaid liigun ringi veidi sihitult. Kas kogu selle teksti kirjutamine siin ka ajaraiskamine on, see on muidugi vaieldav, kuid ma arvan, et mitte. Täna oli ka võrdlemisi sisutühi päev, kui kohe hommikul arvuti käima panna ja tüüpiliste ajaraiskajatega tegelema hakata võib päev suht märkamatult kaduda. Vahel olen ma ennast lihtsalt sihiteadlikult arvutist eemale hoidnud. Võtnud oma kaustiku ja lihtsalt kirjutanud, oma käega, mitte arvutisse. Kirjutan ühe luuletuse valmis ja siis ma tunnen, et see, mis mu ees siin on, et see on "päris", seda saan ma käes hoida ja heldinud pilguga vaadata. Selle asemel oleksid võinud kõik need arulagedad msni vestlused olemata olla. Paber ei kritiseeri mind, paber ei ignoreeri mind, kui ma üritan seal endaga suhelda, ta lihtsalt on, nagu sõber, kes on alati olemas, lihtsalt veidi sisutühi, aga millest saab midagi meeldejäävat luua. Paber on alguses tühi, aga ta sümboliseerib mulle uut algust, uusi võimalusi ja valikuvabadust.

     Homme (või siis täna kui täpne olla) saab olema mega :) Need Ülases toimuvad maleõhtud on alati ägedad olnud. Homse ürituse oleme hästi korraldanud, piisavalt vara inimestele sellest teatanud ning korralikult reklaami teinud. Peame ka väikese turniiri nagu alati, ma olen nii põnevil juba :), kõik "kõvad" malemehed võtavad osa, see saab olema paras veresaun. See seltskond, kes seal koos käib, on lihtsalt nii megatore, et iga üritus on omamoodi vinge :) Viimasest Vegan õhtusöögist on eriti head mälestused, nüüd tean taimetoitlastest palju rohkem ning sain mitu ülilahedat sõpra juurde :). Üks neist isegi arvas, et ma olen "väga vaba ja hea suhtleja", eks enda kohta on alati hea ilusaid sõnu kuulda. Eriti lahe oli ka meie Kerttuga koos tehtud kehakeeleanalüüs, mis andis ka huvitavaid tulemusi, aga see on juba omaette teema, millest ma hetkel pikemalt ei kirjuta.

Päeva moraal on siis, et võta paber ja loo kunsti ning suhtle intelligentsete inimestega, vahel võib naeratada ka, siis äkki elu naeratab vastu :)

No comments:

Post a Comment